سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بهنیه سازی سایت

 

با انجام چه کار هایی میتوانیم به رتبه آخر گوگل یا حتی حذف شدن از نتایج گوگل دست پیدا کنیم؟؟

خوشبختانه با هوشمند تر شدن الگوریتم های گوگل روش های بسیار زیادی به وجود آمده که با اجرای آن ها میتوانیم به رتبه های آخر گوگل برسیم و در این مطلب قصد داریم این روش ها را بررسی کنیم:


استفاده از محتوای کپی


اینهمه همه میگن محتوای کپی داخل سایت نگذارید ولی شما گوش ندهید و با استفاده از ربات یا با تلاش خود بصورت دستی محتوا های سایت های رقیبتان را کپی کنید به در سایتتان بگذارید تا گوگل هم رتبه آخر را به شما هدیه دهد.

میتوانید برای اینکه ادای کسانی را در بیارید که کپی نمی کنند، بیایید ابتدا و انتهای مطلبتان را خودتان بنویسید و اصل کانتنت میانی را از رقیب کپی کنید و داخل سایت بگذارید. مطمئن باشید که اگر این کار کنید رتبه شما از رقیبتان بدتر خواهد شد.

این روش یکی از تضمینی ترین روش های دست یابی به پنالتی گوگل یا حذف شدن از نتایج آن است که خیلی از سایت ها از آن نتیجه گرفته اند.

فقط توجه کنید که به هیچ وجه لینک منبع را در انتهای مطلبتان قرار ندهید که ممکنن است تمام زحمات شما را به باد دهند.


بدون تولید محتوا بک لینک بخرید


بروید در سایت های فروش بک لینک و آن هایی که میگویند با فلان قیمت اینهمه بک لینک به شما می دهیم هزینه کنید و بک لینک های فراوان برای خود تهیه کنید.

این کار به گوگل می گوید که بی اعتبار ترین سایت هستم و دنبال اعتبار فیک در فضای اینترنت می گردم و توجه او جلب می شود که رتبه های آخر را تقدیم شما کند.

توجه کنید برای اینکه از کارتان مطمئن شوید، اصلا تولید محتوا نکنید چون این کار ممکن است او در مورد شما اشتباه برداشت کند. کلا تولید محتوا چیز بدی است چون علاقه مندی گوگل به سایت شما بر می انگیزد و موجب می شود که به شما رتبه های خوبش را بدهد.


سایت های بک لینک رایگان را جدی بگیرید


یکی دیگر از روش های کسب رتبه آخر گوگل، ثبت نام و سفارش در سایت های بک لینک رایگان است که لینک سایت شما را در هزاران سایت دیگر می گذارد و باعث می شود یکباره تعداد کثیری لینک به سمت شما سرازیر شود.

این موضوع یکی از بهترین راهکار های به قهقرا رفتن در گوگل است و باید بسیار جدی گرفته شود.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به بهترین سایت های بک لینک رایگان دسترسی پیدا کنید و سریعا اقدام به دریافت هزاران لینک نا معتبر کنید که این برای شما فوق العاده خواهد بود.


لینک سازی داخلی داغان تکنیکی برای حرفه ای تر ها


لینک سازی داخلی اگر به شکلی داغان انجام شود، به سرعت سایت شما از موتور جستجو حذف می کند مثلا با یک کبمه کلیدی به 50 صفحه غیر مرتبط لینک بدهید.

از مقالات خود به مقالات کپی و بی ارزش سایت های دیگر لینک بدهید تا اعتبار مقاله خودتان هم از بین برود.

همچنین روش تاثیر گذار دیگر در لینک سازی داخلی استفاده از کلی لینک پشت سر هم به چند صفحه دیگر با کلمه کلیدی خود صفحه است که برای از بین بردن قدرت صفحات ارزشمند شما میتواند بسیار موثر واقع شود.


لینک های قدیمی خود را دستکاری کنید.


کلا موضوع لینک میتواند برای شما بسیار کارآمد و تاثیر گذار باشد اگر آن را بتوانید به درستی به اجرا در آورید.

دستکاری لینک ها و انکرتکست ها یکی دیگر از راهکار های کسب رتبه آخر در گوگل است که اگر ایندکس شما زیاد باشد براحتی رتبه های آخر را برای شما به ارمغان می آورد.

سعی کنید هر چند وقت یکبار به سراغ انکر تکست ها و لینک های خود بروید و آن ها را نابود کنید. یا مثلا همه آن ها کلمه کلیدی کنید که به گوگل بگویید من میخواهم تمرکز را بر روی این کلمه افزایش دهم. آن جاست که گوگل سریعا شما را از نتایج خود حذف خواهد کرد.

این چند روش را داشته باشید و البته باز هم راهکار های بسیار زیادی وجود دارد که با آن ها به سراغ شما خواهم آمد. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید برداشت های خوبی را از آن بکنید.