سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بهنیه سازی سایت

seo training وبلاگ بنده است. من زیبا هستم و قصد دارم در این وبلاگ آموزنده ترین و جالب ترین روش های بهینه سازی سایت رو با شما در اشتراک بگذارم. 

seo training رو انتخاب نکردم که خودم هم بر روی آموزش سئو رتبه بالا بگیرم چون اینجا میخوام خیلی وقت ها مطالب کپی هم بزارم که البته با ذکر منبع هستش و هدفم فقط ایجاد یک وبلاگ پر از آموزش های بهینه سازی سایت هستش که واقعا کاربردی باشند و لینک دادن به سایت های دیگه هم برام خیلی مهم نیست و قطعا این کار رو انجام میدم که یک وقت سرقت ادبی نشده باشه. 

راجب خودم که نویسنده این وبلاگ هستم براتون بگم که سال هاست بطور جدی دارم تو زمینه سئو فعالیت می کنم و عمده کار من تو زمینه لینک سازی هستش. 

در رابطه با تولید محتوا هم تجربه ها و مقالات خیلی خوبی رو سراغ دارم که در واقع اصل هدف این وبلاگ جمع آوری کردن و ارائه اون ها بود. منتظر باشید مطمئنا seo training رو دوست خواهید داشت.