سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بهنیه سازی سایت

 با گوگل این رل بزنید! :)) عنوان مقاله امروزه و میخوایم توی اون ببینیم چطور میشه با گوگل وارد یک رابطه عاشقانه و تنگاتنگ شد و همچنین با احساسات اون بازی کرد!

شاید فکر کنید گوگل خیلی منطقی و ربات گونه با شما برخورد میکنه و به هیچ وجه نمیشه مخ اون رو زد ولی کاملا در اشتباه هستید. همه موجودات روی کره زمین از جمله خود گوگل یکسری نقاط ضعف دارن که با شناسایی اون ها میتونید وارد دنیاشون بشید و جولان بدید...

اما خب این قضیه یک مقدار با داستان مخ زدن آدم ها متفاوته و گوگل یکم منفعت گراست و البته جذب کسایی میشه که واقعا جذاب هستند و همه تو کف اون هان!

چقدر آدم تو کف سایت شماست؟ 

خب برای اینکه ببینید چقدر آدم تو کف شما هستند اول باید به میزان بازدید کننده هاتون نگاه کنید، بعد باید برید سراغ بک لینک هاتون و در آخر هم آتوریتی سایتتون که در واقع اعتبار سایتتون رو نشون میده و اگر معتبر نباشید این رو بدینید که خیلی میکشه تا گوگل نگاهش به سمت شما هم بیوفته... 

حالا شاید فکر کنید منظور من از بک لینک اینه که پول بدید و اون رو بخرید ولی اصلا اینجوری نیست! اینکار مثل این میمونه که اون یه دختر باشه و شما رو در حین اسرار کردن به دختر های دیگه نگاه کنه... میبینید چقدر زشته! 

ولی تصور کنید که اون باز هم یه دختره و شما رو داره با هزار تا دختر میبینه در حالی که هیچ اسراری به اون ها نکردید و اون ها هستند که میخوان با شما باشند. 

این یعنی جذابیت، این یعنی شما تونستید افراد مختلف رو به سمت خودتون بکشونید. 

چطور جذاب باشیم؟

اول راه برای اینکه جذاب باشید باید زحمت بکشید. باید صبح زود از خواب پاشید و این مزخرفات .... 

باید محتوا های خیلی خفن تولید کنید که بازدید کننده هارو اتوماتیک به سمت خودتون بکشونید و بعد هم اگر خواستید برید دنبال بک لینک و اعتبار سازی حتما اینو در نظر بگیرید که از فوق العاده ترین ها بک لینک بگیرید. 

اگر میخواید هزینه کنید مثلا هزینه کنید جنیفر لوپز بیاد باهاتون عکس بندازه یا مثلا یه سلبریتی تو ایران که خیلی خفنه و نمیشه اسمش رو آورد... 

ولی جدی این رو بهتون بگم که اصل داستان محتوای شماست هر چقدر هم تبلیغ کنید و معروف بشید اگر محتوا های عالی نداشته باشید به چشم این موججود نمیایید. 

مهارت های نویسندگی رو برید سراغش، ویدیو های با کیفیت و جذاب بزارید داخل سایتتون و نشون بدید که سایتی کامل و فوق العاده هستید. 

نیاز نیست برای به چشم گوگل اومدن یه کلید واژه رو 100 باز تو متن 200 کلمه ای تون بیارید این کارا دیگه برای 20 سال پیش بود که جواب میداد چون اون موقع هیچ کس نبود و گوگل هم نیاز داشت باید برآورده میشد به اون سایت ها نگاه می کرد الان دیگه سرش شولوغه و باید با یه رویکرد جدی و ایده آل گرا وارد این رقابت بشید وگرنه از این رل خبری نیست. 

در ادامه مطلب میخوام از یک مقاله خوب و کارآمد توی سایت خدمات سئو دات کام استفاده کنم و البته که بهش لینک میدم در انتهای اون چون این کارای محتوا پیچوندن به ما نیومده و اون سایت هم از اون جذاباس که من یکیو به خودش جلب کرده.... 

گوگل چه سایتی رو دوست داره؟

گوگل سایت هایی رو دوست داره که بتونن اون رو توی جلب رضایت کاربرانش کمک بکنند! همونطور که قبلا گفتیم وظیفه گوگل نشون دادن محتوا های با کیفیت و بدرد بخور به کاربرانشه و اگه بتونه این مهم رو به خوبی انجام بده روز به روز محبوب تر میشه و این موضوع از جهت دیگه ای هم بسیار پر اهمیت هستش، که کار این کمپانی دست و پنجه کردن با محتوا و DATAست.

گفته میشه توی چند سال آینده به سمتی خواهیم رفت که محتوا یا همون data به عنوان نفت جدید شناخته میشه و بهترین کمپانی های فعال در زمینه آی تی مثل فیس بوک،اینستاگرام، یوتویوب و …همواره سعی دارند با ارائه کردن خدمات رایگان و جذاب، کاربران فضای اینترنت رو سمت خودشون بکشند؛ همه این کار ها برای بدست آوردن اطلاعات و data هستش، که بتونن با توجه به اون ها علایق، دیدگاه ها، شرایط اقتصادی و در کل حال مردم رو به طور کامل آنالیز کنند.

این موضوع یکی از مهم ترین رویکرد های اصلی این کمپانی های بزرگ هستش که هدف همه اون ها در نهایت data و data ست.

حال با این تفاسیر بصورت کاملا علمی و با بررسی این موارد میتونیم این برداشت رو داشته باشیم که گوگل برای رسیدن به برتری در مقابل رقیب های قدرتمند خودش نیاز به data یا همون محتوا داره و به شدت سایت هایی رو که بتونند این مهم رو براش فراهم کنند، دوست داره.

همه این صحبت ها کردیم تا برسیم به اهمیت محتوا توی موفقیت در سئو؛ سایتی که بتونه بهترین و با کیفیت ترین محتوا ها رو برای کاربران گوگل فراهم کنه و بتونه این حس رو به گوگل بده که کاربرانت از من راضی هستند، سایت مورد علاقه گوگل خواهد بود.

خب این هم از محتوای دوست خوبمون آقای سیاوش پیری که بطور علمی این رل زدن با گوگل رو بهتون توضیح داد و منبع این مطلبش هم میزارم: 

گوگل چه سایتی را دوست دارد؟ 

امیدوارم که از این مطلب خوشتون اومده باشه و اونو دوست داشته باشید و باز هم به وبلاگ ما سر بزنید.